AKTUALNOŚCI

RUSZAMY Z ZAJĘCIAMI FITNESS OD 14 WRZEŚNIA!

TRENUJ Z OSiRem!
Od 14 września startujemy z zajęciami fitness! Nie będzie litości, za to spektakularne efekty, bo wycisk dadzą Wam : ANITA SZWEDO, MAŁGORZATA KANIECKA oraz AGNIESZKA CZAIŃSKA💪💪💪
❌ ❌ ❌ HARMONOGRAM ZAJĘĆ FITNESS ❌ ❌ ❌ 
🔴 ANITA SZWEDO 🔴
Poniedziałek:
18:00-19:00 - Full Body Workout🔥
19:00-20:00 - fitness powięziowy
Czwartek:
18:00-19:00 - Full Body Workout
19:00-20:00 - fitness powięziowyy
„Full Body Workout”, to ćwiczenia których głównym celem jest zbudowanie jędrnego i silnego ciała, spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej oraz zapewnienie zdrowej, zgrabnej sylwetki na długie lata. Doskonałe zajęcia zarówno dla osób prowadzących siedzący tryb życia, jak i dla uprawiających sport rekreacyjnie, prowadzone w formie interwałów: 30-45 sekund ćwiczeń, 10-15 sekund przerwy. Poprzedzone rozgrzewką, zakończone ćwiczeniami wyciszającymi, rozciągającymi.
Fitness powięziowy, to ćwiczenia uzupełniające każdy typ treningu - od rekreacyjnego do sportowego. Trening powięziowy to nie tylko masaż powięzi, ale także odnawianie tkanki łącznej i ulepszenie funkcjonowania całego układu ruchu, poprawianie sprawności, elastyczności i zapobieganie kontuzjom. Trening powięziowy zalecany jest również w profilaktyce problemów z układem ruchu, w tym kręgosłupa. Ponadto, trening powięziowy pomaga w pozbyciu się cellulitu. Dzięki temu treningowi redukowane jest ryzyko kontuzji, szybciej wraca sprawność po urazie, regeneruje się całe ciało.
🔴 MAŁGORZATA KANIECKA 🔴
Wtorek 17:00-18:00, 18:00-19:00 - Body sculpting🔥
Body sculpting, to ćwiczenia, których głównym celem jest modelowanie sylwetki, rzeźbienie mięśni oraz ogólna poprawa kondycji fizycznej. Trening może być prowadzony bez udziału sprzętów gimnastycznych, ale równie dobrze można w nim wykorzystać hantle (także te zakładane na nogi), gumy do ćwiczeń lub inne przyrządy – wtedy intensywniej pracuje się nad daną partią mięśni. Istotą body sculptingu jest wielokrotne powtarzanie statycznych ćwiczeń, które opierają się na dokładności i pilności w wykonywaniu.
🔴 AGNIESZKA CZAIŃSKA 🔴
Wtorek 19:00-20:00 - Full Body Workout🔥
Wtorek 20:00-21:00 - Zdrowy Kręgosłup
„Zdrowy kręgosłup”, to trening zalecany dla osób z bólami pleców, szczególnie dla tych, którzy pracują w pozycji siedzącej lub stojącej. W zajęcia wpleciona jest nauka oddychania i utrzymania prawidłowej postawy. Zajęcia obejmują ćwiczenia równoważne, wzmacniające, rozluźniające i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Trening oparty jest na bazie ćwiczeń pilates.
"Full Body Workout", to zajęcia ogólnorozwojowe dla całego ciała: zawierają ćwiczenia wzmacniające i wysiłek aerobowy. Na tych zajęciach wykorzystujemy różnego rodzaju przybory, jak: ciężarki, gumy, stepy, piłki. Jest to jedna z najpopularniejszych form zajęć fitness, która zapewni trening mięśni całego ciała przy pomocy odpowiednio dobranego zestawu ćwiczeń. Są treningiem ogólnorozwojowym i kompleksowym, skupiającym się na ćwiczeniach mięśni wszystkich partii ciała. Ogólnie zajęcia zawierają dwie grupy ćwiczeń: siłowe, które pozwalają wyrzeźbienie mięśni oraz aerobowe, które zapewniają spalanie i redukcję tkanki tłuszczowej. Trening wpływa również pozytywnie na zwiększenie wydolności organizmu oraz wzmocnienie siły mięśni.
Z A P R A S Z A M Y!

OBIEKTY OSIR

  • OBIEKTY - SYNTETYCZNE BOISKO PIŁKARSKIE
    OBIEKTY - SYNTETYCZNE BOISKO PIŁKARSKIE
  • OBIEKTY - HALA SPORTOWO - WIDOWISKOWA
    OBIEKTY - HALA SPORTOWO - WIDOWISKOWA
  • OBIEKTY - STADION MIEJSKI
    OBIEKTY - STADION MIEJSKI
  • OBIEKTY - SIŁOWNIA
    OBIEKTY - SIŁOWNIA
  • OBIEKTY - KORTY TENISOWE
    OBIEKTY - KORTY TENISOWE
  • OBIEKTY - SAUNA
    OBIEKTY - SAUNA
  • OBIEKTY - SKATEPARK
    OBIEKTY - SKATEPARK
  • OBIEKTY - PRZYSTAŃ KAJAKOWA
    OBIEKTY - PRZYSTAŃ KAJAKOWA
  • OBIEKTY - KRĘGIELNIA
    OBIEKTY - KRĘGIELNIA
 

WSPÓŁPRACA